Reykur

Trådstartare
Jag är i sjukt stort behov av en soffa. Inte nu men den kommer att köpas i sommar eller höst.
Jag vill inte ha en liten billig tvåsitsare utan det är en lite mer stilfull soffa jag är ute efter. Tyvärr är min budget liten, max 10000.
Jag har lite svårt för att bestämma mig för vad jag vill ha för stil på den, svårt att bestämma mig för material också.

Tipsa mig! vad har ni för soffa, hur gillar ni den? Vad drömmer ni om för soffa?

Bilder är självklart högt prioriterat!
 
Sv: Sofftips

Jag har en sån här:
2000304.jpg

Tycker den är skitsnygg och ruggigt skön att sitta i. Hörnet är perfekt att krypa upp i med en filt och en kopp te:D Tycker hörnsoffor är fula och divaner lite passé så jag diggar det här mellantinget.
Kolla runt lite på bolagret.se dom har flera snygga lite annorlunda soffor till bra priser:) Bl.a. en som heter svea som är skitsnygg, dock är ryggstödet lite lågt så den är inte lika skön som min;)
 
Sv: Sofftips

Jag har en mio - Monza tvåsits med divan.

Alltså en sån här (om än spegelvänd):
monza_12470_a.jpg


Fast i den här färgen:
monza_12469_a.jpg
 
Sv: Sofftips

Den gillade jag! Jag känner också att divaner inte riktigt är min grej och hörnsoffor framkallar kräkningar hos mig. :D
Är den klösvänlig eller är materialet lämpat för ett flerkattshushåll? (Eller du kanske har väluppfostrade monster som aldrig klöser? ;) )
 
Sv: Sofftips

Visst klöser dom men aldrig på kuddarna utan på den "hårda delen" av soffan, syns dock inget på soffan och jag har haft den i snart ett år och bara två av tre kloklipps...
 
Sv: Sofftips

Jag har en sådan här, fast i lila-paisley tyg (bakgrunden bakom det lila mönstret är dock guld-beige):
oxford_delux_12437_a.jpg


Snygg och skön, men vet inte om den är så praktisk?
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 690
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 385
Senast: Mirre
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 394
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 856
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Valp 2025
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp