Södra-skånes häststall?

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

eema

Hejsan

Jag är en flicka från Finland och jag vill skriva på svenska här. Jag hoppas att du kan förstå någonting.. (:
Bor några av ni i södra-skåne? Det finns många finlands ryttare där, och jag skulle vilja veta något om deras stall. Vet du ryttare Satu Liukkonen? Hon bor i Södra-Skåne och rider med många hästär från ungdomar till driven hästar (130-140cm).
Jag skulle vilja bara prata svenska här så jag hoppas att någon skulle svara till mig:) Du förstå kanske ingenting, men vi kan tala finska eller engelska sen..

Sv: Södra-skånes häststall?

Och...

Kan någon hjälpa mig, hur kan jag öka bild till min profil?

Hej! :)
Jag bor inte i Skåne så jag vet inget om några ryttare där, men jag kanske kan hjälpa dig med den profilbild i alla fall! Testa att klicka på "snabblänkar" (bredvid "Logga ut" här ovanför), under "kontrollpanel" kan du klicka på "Ändra dina uppgifter". Där kan du ändra din bild! Lycka till"! :)

Hej och välkommen till Bukefalos diskussionsforum, där alla är välkomna att starta egna hästtrådar, eller andra trådar, samt svara och diskutera med andra som har samma intresse.

Söker man däremot kontakt i övrigt, till exempel mejlkompis, MSN-kompis o liknande är det lämpligare att använda Bukefalos annonsforum och då under - Kontakter och efterlysningar.

Hur själva forumet fungerar i övrigt, kan du hitta information, eller ställa frågor här - Bukefalos-Hjälp.

Hur man får bilder och liknande att fungera, hittar du information om här - FAQ om bilder och filmer i inlägg, användarbilder etc

Mvh

IngelaH
moderator

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 780
Träning Var och tittade på en träning på ridklubben precis intill här om veckan, privathästar hoppning. Av höjderna att döma rätt rutinerade...
Svar
5
· Visningar
1 304
Senast: Fossing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur