Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har bara kikat på andras.Var jag bor är det inte så allmänt att analysera sitt hö ( och min häst står inackorderad så det är inget jag väljer själv )även om det börjar bli vanligare.Därav är jag inte så insatt i det men vill gärna lära mig!I vår analys står det helt enkelt socker men jag vet att det kan stå någon förkortning ibland också som jag inte kommer på nu. Hur ser din analys ut?
Det finns olika analyspaket. Den billigaste beskriver fodrets innehåll av MJ, smrp, Ca och p, medans de dyraste är mer heltäckande där även alla mineraler ingår. Om du vill lära dig mer finns bra information på https://hastsverige.se/hastens-miljo/foderstatsprogram/tolkning/Har bara kikat på andras.Var jag bor är det inte så allmänt att analysera sitt hö ( och min häst står inackorderad så det är inget jag väljer själv )även om det börjar bli vanligare.Därav är jag inte så insatt i det men vill gärna lära mig!
Då har de kanske inte valt att analyserat sockret och då är det ju inte så konstigt om du inte hittar det.Har bara kikat på andras.Var jag bor är det inte så allmänt att analysera sitt hö ( och min häst står inackorderad så det är inget jag väljer själv )även om det börjar bli vanligare.Därav är jag inte så insatt i det men vill gärna lära mig!