Socken försäkringsbolag, erfarenheter!

TinyWiny

Trådstartare
Och hur letar man upp dem?

Har googlat utan resultat och det man inte hittar på google hittar man på Buke:)

Sv: Socken försäkringsbolag, erfarenheter!

Tänker du på det som tidigare hette Sockenbolagen? I så fall har det bytt namn till Dina Försäkringar.

Nja det finns socken bolag lite varstans i Serige som bara försäkrar hästar som hör till vissa kommuner.

Det är dem jag är ute efter, de brukar ha väldigt trevliga premier:)

Tyvärr får man inte ta med försäkringen till en kommun utanför just deras upptagnings område.

Hade bilar i det bolaget förut, men efter bil inbrott och skadegörelse så stod vi utan försäkring, dom hade råkat ta bort försäkringen..:eek::confused::smirk: Så vi stod utan ersättning.. Bytte till ett annat bolag direkt..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Vi letar C-ponny till vår dotter och har hittat en intressant 4-åring som är 139 cm, men hur stor är risken att en 4-årig welsh (valack)...
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: Puffindog
·
Mat Jag skulle laga ett recept igår och efter en översättningsmiss från min sida råkade jag köpa och använda ringblomma istället för...
2
Svar
22
· Visningar
749
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt