Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den hästmänniska jag umgås allra mest med är min man. Vi har eget stall med bara våra egna hästar. Vi rider oftast tillsammans och diskuterar ridning och träning. Sen har vi vänner som vi rider med ibland. Det kan vara träningar eller rent social ridning, som att vi träffas där och där och rider ett par timmar i skogen ihop. Nästa sociala del av hästlivet är föreningslivet och det ideella. Där är jag aktiv på klubbnivå, distriktsnivå och nationell nivå, så det tar förstås också en hel del tid - och är väldigt trevligt. Och sen har jag förstås många vänner jag pratar häst och träning med, även om jag inte rider ihop med dem särskilt ofta.Har ni stallkompisar ni umgås med ? Vad brukar ni göra ihop ? Ni med eget stall, vilka andra hästmsk: or träffar ni ? Åker ni iväg på träffar, träningar osv ?
Ja, absolut.Har ni stallkompisar ni umgås med ? Vad brukar ni göra ihop ? Ni med eget stall, vilka andra hästmsk: or träffar ni ? Åker ni iväg på träffar, träningar osv ?