Snyggt duschdraperi... Hjälp!

Kusebuse

Trådstartare
Håller på att ge mitt hem en make over, och turen har kommit till badrummet...
Svart och vitt ska det bli (mycket vitt, svarta detaljer).
Det har flutit på rätt bra, små prylar är målade eller egenhändigt tillverkade, ny matta är beställd och nya svarta toalocket är på plats....
men ack; detta duschdraperi!

I timmar har jag suttit vid datorn och tittat sida upp och sida ner....
Jodå, det finns svart/vita draperier... med kvinnoansikten, kinesiska tecken japanska träd.....

Det finns med stora spräckliga medaljonger och plottriga, gyttriga, prickiga som utlöser epilepsianfall...:rofl:

Var hittar man ett draperi som är t ex randigt (förutom det jag hittade för 1200:-) eller kanske lite rutor??? M a o lite stil och finess...

Någon som har tips? Snälla?

Sv: Snyggt duschdraperi... Hjälp!

Tack så mycket för länkarna. :bow:
Där fanns ju ett par riktigt snygga till ett överkomligt pris.

Tack för tipset!
Ska absolut köpa ett par från Rusta! Har lite projekt på gång, och till det priset är det ju ok att klippa, sy och klistra.

Måste också säga att rusta har snygga svarta och vita! Grävde igår i en hög full med odrägligt fula smilefaces och hysteriskt blåa och hittade både ett vitt och ett svart i fint randigt material. :) 89kr dessutom..

Jag har hittat en del fina på bolagret men vet inte hur det är där nu. Billiga var dom iaf=)

Eftersom det inte är tillåtet att länka till webbutiker så har jag raderat ett par inlägg.

/moderatorn

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka