Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vår lilla ponny har så tjock och ostyrig man, hur får man den där len och böljande som en welsh mountain ska ha? Jag vill ju inte rycka den, utan att den ska bli så lång som möjligt. Men den blir liksom bara större och större.
Tack för svaren. Det är nog borstning och pälsglans som gäller. Läste på ett annat forum att welshar inte ska ha så lång man helst utan man ska rycka, men jag kommer försöka få så lång som möjligt på henne, tycker det är fint.
Det har jag också funderat på, har också en welsh fast sek. B med liknande man som din tror jag, tjock och ostyrig, inte alls så där snygg som man ser på utställningsponnyerna...
Man säger väl att manen helst inte skall gå under halslinjen så att man kan se manen från den manfria sidan, vilket min nog knappast klarar heller nu för tiden...
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Kläder & Bli fin
Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.