Snygga träns i brunt + martingal (bilder)

L

la06

Jag letar efter ett snyggt brunt träns i bra kvalité och en martingal!
Har en Paris D sadel så vill att de ska passa till den.

In med massa bilder och tips på var jag kan hitta dem (hemsidor)!!:bump:

Sv: Snygga träns i brunt + martingal (bilder)

6495735.jpg

detta hade jag till min paris D är från Dyon GlennGordon.
Equipe har också fina träns i olika bruna nyanser ett sånt har jag med :) men det beror ju på vilken brun nyans du e ute efter...min sadel på bilden e ju den gamla färgen, den nya e ju mkt mörkare

Equipe:
11029252.jpg

mm.. men har samma färg som du. Men de övre passa ju fint till sadeln! Är de gg på både martingal och träns?

De undre var fint, men de blir nog lite mörkt kanske?

Jopp GG på båda. o de på bilden e mkt använt, det var ljusare i början..(mer som sadeln då)

jo de undre kanske blir lite mörkt, jag har en ny sadel nu i samma färg som de. men de går ju ihop hyfsat iaf :)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
716
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 178
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix