Snygga träns i annorlunda färger

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 4 258
I

Ingrid och Lukas

Hej,

Ni som varit sugen på annorlunda träns i lite häftiga färger kika här http://www.charismahorse.se/index.htm

Finns som matchande schabrak, träns, grimma, benlindor mm i samma färger. Jag ska beställa ett rött till att börja med :)

~Ingrid

Sv: Snygga träns i annorlunda färger

Snubblade in på samma sida bara några timmar tidigare idag. Tycker det är fint med det ljus gråa :bow:

dom värkar snygga, men tyvärr liite dyra och inte i rätt storlek :(

Hej,

Jag har beställt det röda "Logic" med tyglar till så får vi ser hur det passar och ser ut på vår häst. Får rapportera senare...

Hej,

Nu har tränset och tyglarna kommit. Superfin kvalité så vi är mycket nöjda :) även med servicen från företaget som sålde det.

lukasrott4.jpg

lukasrott5.jpg

Det är min dotter Cornelia som rider honom på bilderna.

~Ingrid

Måste bara få klaga lite på nosgrimman som sitter för långt ner! Mellan benet som sitter på sidan av huvudet (fattar ni vilket ja menar?) och nosgrimman ska det få plats ungefär 1 finger, så spänn upp den lite tycker jag iaf! Coolt träns annars, passar hästen! ;)

Snyggt!! :love:

Ska köpa ett sådant rött träns till min svarta lilla dam! :d

Jättesnygg modell på tränset men huvva för färgen :crazy:

Hade det funnits i svart så hade det stått högt upp på önskelistan om jag haft häst :angel:

Jag tycker det är kul med färger, Lukas har ju självklart ett svart fint träns men att ha något kul att variera med är aldrig fel. Tänk om alla skulle gilla samma färg så trist!

Palle: Vilken färg är din häst Palle? Det ljusblåa ser väldigt läckert ut. Men rött passar bäst på Lukas eftersom han är så mörk. Annars är blått min favoritfärg när det gäller annat...

The Dot: Nosgrimman sitter långt ner för att Lukas har en "knöl" precis där nosgrimman ska ligga som vi inte vill belasta med något medans den läker. Han är gammal ridskolehäst och mest troligt har träns eller grimma skaft så det bildats en hård valk. Vi vill testa om det kan gå bort på detta sättet.

New forestens färger är: CHOCKROSA och RÖTT och VITT...

palle.i.rott.trans.1aa.jpg

nya.prylar.1x.jpg

Lippens färger är CHOCKROSA och BLÅTT och RÖTT..

rosa.wintec.4x.jpg

rott.ladertrans.1x.jpg

rott.cobtrans.1x.jpg

Senast ändrad:

Jaha på det viset! :D Han var verkligen söt i sitt röda måste ja säga! :bump:

Nån som har det tränset i storlek ponny och kan kolla hur många cm det är över nacke (bett-bett) när man har på det minsta??

Lozzan skrev:
Nån som har det tränset i storlek ponny och kan kolla hur många cm det är över nacke (bett-bett) när man har på det minsta??
Maila företagat hon mätte åt mig så jag visste alla mått innan jag beställde. Var väldigt snabb på att svara och mycket serviceminded.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 363
Utrustning Hej! Har läst många trådar om folk som frågar vilken utrustning mm som behövs och är bra att ha. Så jag gjorde en lista med saker som... 2
Svar
22
· Visningar
4 993
Senast: nullo-modo
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 530
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka