Snygga toppar?

Kattennizze

Trådstartare
Jag inser att min garderob består av svarta t-shirts som jag alltid använder för att det är det enda som sitter bekvämt. Vanliga från HM typ som jag fått av någon. Inte så kul med andra ord. Jag skulle vilja ha tips på bekväma lite roligare toppar som passar en kort överkropp med stor byst (nu snackar vi F-kupa) och lite valkar i sidorna som jag gärna inte vill visa. Platt mage i övrigt. Inget åtsmitande men inte tält....vad 17 ska man köpa för roligt?! Eftersom jag inte har tid att gå i affärer vore jag supertacksam om någon härinne hade tips?

Jag inser att min garderob består av svarta t-shirts som jag alltid använder för att det är det enda som sitter bekvämt. Vanliga från HM typ som jag fått av någon. Inte så kul med andra ord. Jag skulle vilja ha tips på bekväma lite roligare toppar som passar en kort överkropp med stor byst (nu snackar vi F-kupa) och lite valkar i sidorna som jag gärna inte vill visa. Platt mage i övrigt. Inget åtsmitande men inte tält....vad 17 ska man köpa för roligt?! Eftersom jag inte har tid att gå i affärer vore jag supertacksam om någon härinne hade tips?

BonPrix har massor med fint, så ta en titt där. Bra priser brukar det vara också.

En bastopp från typ Esprit i bättre kvalité kommer ju sitta snyggare.

http://m.esprit.se/dammode/t-shirts/basics/fin-t-shirt-med-fint-fall-037EO1K018_370?referrer=default

Den gillar jag, har E-kupa och gillar inte att visa klyfta.

En bastopp från typ Esprit i bättre kvalité kommer ju sitta snyggare.

http://m.esprit.se/dammode/t-shirts/basics/fin-t-shirt-med-fint-fall-037EO1K018_370?referrer=default

Den gillar jag, har E-kupa och gillar inte att visa klyfta.

http://m.esprit.se/dam-trojor/ledig-t-shirt-i-veckad-look-057EO1K010_110?referrer=default

Denna har jag också, typ 3 vita och tre svarta. Funkar till allt (i mitt fall kjol). Snygga, håller formen och jag kan ha nåt knäppt och kul till men den är snygg som den är och materialet håller både för tvätt och faller snyggt över en större BARM.

Vill faktiskt slå ett slag för KappAhls bastoppar. Tycker de är "tjockare" i kvalitén och bra i passformen. Jag själv har F-kupa (dock 65F "bara") men lång överkropp. Vissa tenderar att vara åt det kortare hållet, men är lagom på bredden.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka