Snygga tävlingschaps

coolia

Trådstartare
Vad tycker du är snyggast? När det är fransar på hela baken, över rumpan eller när det bara är fransar på benet? Vilken skärning nere vid foten är snyggast? Färg och material? Kom igen nu och berätta om era chaps!

Sv: Snygga tävlingschaps

Det är chaps som passar till övrig utrustning färgmässigt så det behöver inte vara svarta chaps. Gärna med en concho bak och fransar hela vägen och det MÅSTE vara drops vid foten =) :D Och så ska de ha bra passform....

Sv: Snygga tävlingschaps

Har precis fått hem mina nya showshaps från pryss - helt gudomliga! Svarta med fransar hela vägen, skurna vid foten, stor concho bak och dekor i silver. Me love!!

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det... 16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 966
Senast: Badger
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 307
Senast: manda
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
557
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Barfotaboots!
Tillbaka