Snygga tävlingschaps

coolia

Trådstartare
Vad tycker du är snyggast? När det är fransar på hela baken, över rumpan eller när det bara är fransar på benet? Vilken skärning nere vid foten är snyggast? Färg och material? Kom igen nu och berätta om era chaps!

Sv: Snygga tävlingschaps

Det är chaps som passar till övrig utrustning färgmässigt så det behöver inte vara svarta chaps. Gärna med en concho bak och fransar hela vägen och det MÅSTE vara drops vid foten =) :D Och så ska de ha bra passform....

Sv: Snygga tävlingschaps

Har precis fått hem mina nya showshaps från pryss - helt gudomliga! Svarta med fransar hela vägen, skurna vid foten, stor concho bak och dekor i silver. Me love!!

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 455
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
546
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 708
Senast: Oknytt
·
Hästvård Ja, som rubriken säger - någon som varit med om det? Dvs att en hovböld i sig kan leda till utslag på böjprov? Åkte in på klinik med...
Svar
13
· Visningar
1 023
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka