Snygga & sköna tröjor/jackor..

M

_malle__

Snygga & sköna tröjor/jackor..

..att rida i, var kan man hitta det?

Jag har hittat en snygg slipover från Victor Hugo och så gillar jag även den sandfärgade fleecejackan från Hööks.

Men jag skulle ju behöva fler än 2 tröjor, så mer tips på snygga kläder tack! :p

Re: Snygga & sköna tröjor/jackor..

hööks, börjes, andra modemärken typ nike, addidas m fl tycker ja är snygga...själv rider jag nästan bara i uttjänta sweatshirts, fleecejackor och polos...verkligen årka med att klä upp sig i stallet :smirk: :crazy:

I stallet brukar jag inte heller "klä upp" mig, men ska jag på träning så vill jag gärna
ta på mig något snyggare än de vanliga urvättade tröjorna :smirk:

ok...mn jag tkr att de kända sportmodemärkerna är snyggast som typ nike och addidas :p

Liknande trådar

Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 902
Senast: Ullmerkott
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 767
Senast: cirkus
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 484
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?