Snygga schabrak

VelvetQ99

Trådstartare
Nu vill jag ha massa tips på snygga hoppschabrak, och jag vill ha super super kvalite. Trött på alla dessa som sitter så dåligt. :bump:

De ska passa till denna häst.
14781244.jpg

Sv: Snygga schabrak

RG RG RG RG RG säger jag bara. Finns ingan schabrak med bättre passform och som är så snygga och håller länge. Visserligen är dem dyra, men det lönar sig!

Gillar annars hansbos schabrak, de är oxå väldigt bra i kvaliteten. HL är snygga, men de tappar färgen ganska snabbt!

Ang toprider, måste jag mejla dom när jag vill få reda på priser om produkter eller ? :crazy:

Hansbo har inte alls bra kvalitet tycker jag, dom tappar färg, blir sladdriga ocdh tappar passform. Dessutom måste man dra i kantbanden efter tvätt för annars rullar dom ihop sig.

Equilines har absolut bästa passformen och finns i alla färger. Anna Scapati är som HG fast billigare.

RG är överlägsna, ligger perfekt, är precis lagom stora och ser precis lika fina ut efter MKT användning. Dyra, men det lönar sig verkligen i längden!!

Jag gillar RG, gav ca 1100 för mitt schabrak & luvan, vet inte vad de ligger på var för sig. Sen gillar jag Equiline med.

Jag gillar RG, gav ca 1100 för mitt schabrak & luvan, vet inte vad de ligger på var för sig. Sen gillar jag Equiline med.

1100:- du är inte klok! :p

/ronja som inte köper ett schabrak över 500:-:angel:

Äh, jag blev kär och kunde inte låta bli, annars brukar jag inte köpa särskilt dyra schabrak, runt 500 kanske :)

Jag kan bara hålla med om Equiline! Suuuper! :) Det andra har jag aldrig haft nåt av, dom finns inte ens i affärerna här uppe (A)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 171
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka