Snygga huvudlag

bigganl

Trådstartare
Jag undrar vart man kan köpa snygga huvudlag. Jag letar efter ett med breda remmar och gärna lite större spännen. Jag kör inte utan ska ha det till ridning men jag är ute efter ett med nosgrimma som sitter i sidostyckena och det brukar det göra på körhuvudlag.

Sv: Snygga huvudlag

Jag har ett från hööks:
PB020048.jpg
[/IMG]

Och ett träns från Portugal som har nosgrimman genom sidostyckena:
Fabbe1.jpg
[/IMG]

Jag har ett av Börjes billigaste körhuvudlag (70:- tycks jag mig minnas att jag gav..???) både till körning och ridning. Snyggt, funktionellt och billigt!

Snyggt!! Inte visste jag att det fanns så snygga huvudlag på Hööks. De finns inte i katalogen i alla fall. Skulle jag mycket väl kunna tänka mig. Det andra var ursnyggt!

Jag har också ett sånt och det är riktigt snyggt med lite större snygga spännen. Men jag letar efter ett med lite mera utsmyckning nu. (roligt att låta hästen vara snygg) Det jag har är till tränsbettet och det andra ska jag ha till stången.

Var köpte du ditt träns?
Men eg skulle man väl kunna ha ett vanligt träns och sätta en nosrem genom sidostyckena där bettet sitter :idea:
Då är det bara "snyggt" och "breda remmar" som fattas :D

Var köpte du ditt träns?
Men eg skulle man väl kunna ha ett vanligt träns och sätta en nosrem genom sidostyckena där bettet sitter :idea:
Då är det bara "snyggt" och "breda remmar" som fattas :D

Mitt träns har jag beställt från en som finns på buke som tar hem dom från portugal.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
270
Senast: tanten
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
677
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix