Snygga helvita dressyrschabrak utan "rutor"

cela

Trådstartare
Behöver ett nytt gärna lite tjockare schabrak att ha till tävling och vill inte ha ett vanligt som är sytt i rutor.
Vill ha ett helvitt utan färgat kantband o passpoal.
Skulle vilja ha ett som är sytt ungefär som det här:
juni08006-1.jpg

Har ni några tips?

Sv: Snygga helvita dressyrschabrak utan "rutor"

Exklusiv tror jag har schabrak som är sydda ungefär som det på bilden.
Det finns ju också polypads och diverse kopior som inte är "rutiga" alls

Själv har jag ett från lanmännen (69:- :D) som är lite fluffigare och sytt i större rutor typ 10x10cm som jag tycker är fint (och ffa prisvärt!)

Jag använder i stort sett uteslutande Anky pad eller kopia till min dressyrsadel. De är snygga och mycket praktiska. De leder bort värme från hästen, man får mycket "svalare" rygg vid ridning.

http://www.ruitershoponline.nl/N_frame.html?http://www.ruitershoponline.nl/ANKY-Pad--N_art_223.html

Lite skumma färger på den bilden. Men jag har vit och chokladbrun från Anky, Beige och svart från Catago. Några från Three Horses också.

Såg att Hööks hade något nytt vitt, dock med en svart kant o Haglunds hade ett som påminner om det på din bild...

jag har nåt liknande på bilden i ljusblått, borde finnas i vitt. tror det är från equippa. eller equistar eller vad det nu heter:P lite tunnare än anky och med stroppar

Såg liknande sådana på Lantmännen häromdagen. Tycte de såg korta ut så var inte hundra på ifall hela sadeln skulle få plats innanför sömmarna. Då menar jag inte korta i den längsgående linjen utan kort från manke ner mot gjord.

Snygga var de i alla fall. Mycket snygga.

granngårdens är jättekorta.. men det är anky och horseguard också. fattas typ 15 cm på min sadel.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar