snygga grejor!

Baddy96

Trådstartare
Nån som kan visa bild på matchande sadel, träns, förbygel, magplatta och benskydd???? Försöker depserat hitta dessa grejor av samma märke så att de matchar....kollat lite på pe**oa, pre***ge och GG men vet inte var jag kan hitta dessa grejor till bäst pris och om ens dessa märken har allt det jag letar efter..nån som är lika "matchningsbesatt" som jag....kanske kan hjälpa mig att hitta det jag söker..eller i alla fall ge mig inspiration genom att visa bilder....nåt annat märke som har dessa grejor.....:confused:

Sv: snygga grejor!

Equipe?
Pessoa har väl allt tror jag.
Prestige har också allt..

Jag har huvudvärk och svårt att tänka just nu.. återkommer :p

får hem hästen inom två veckor..tror att min prestigesadel kan passa...annars köper jag ny sadel och då i nåt märek där jag kan matcha...hiihi

jag vet att cwd, pessoa och prestige. pessoa och prestige kan du hitta på nästan alla hemsidor, men cwd kan du inte men här är en hemsida med cwd www.toprider.se då kan du se om du tycker om det. :)

CWD har jag sett också, mina tränare är återförsäljare av det märket...men det är ju huuuuuuuuur dyrt som helst...ännu dyrare än prestige och pessoa..annars är det helt kalrt supersnygga grejor

får hem hästen inom två veckor..tror att min prestigesadel kan passa...annars köper jag ny sadel och då i nåt märek där jag kan matcha...hiihi

Och om inte hästen passar i en sadel av något märke du kan matcha?
SÅ viktigt kan det väl inte vara. Det går ju att hitta samma färg även om du inte har samma märke...

jag är en matchningsnörd..hihi..men visst sadeln är jag egentligen inte så noga med...att det är samma märek som det andra alltså...bara det ser snyggt ut och passar hästen...självklart åker jag och provar ut sadel på typ Sharpman eller sätuna ridsport

Här är min lille prestigeutstyrsel :D med carbon skydd. sadeln är en prestige eventing

13213013.jpg

13213012.jpg

12999850.jpg

älskar det, super!

Senast ändrad av en moderator:

JW har ju sadlar, som har iprincip likadan bom som Prestige, sen typ 11 olika modeller på träns, martingaler, förbyglar, magplatta, osvosv.

JW har ju sadlar, som har iprincip likadan bom som Prestige, sen typ 11 olika modeller på träns, martingaler, förbyglar, magplatta, osvosv.

mm..har funderat på det men hittar ingen affär som säljer allt det...måste i så fall beställa från england eller?

Uppslagsboken själv vad det gäller JW sortimentet ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 739
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 906
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Ursäkta alla trådstartar :o Men till frågan. Det här med nosgrimmor. Jag har inte direkt haft nån tanke bakom val av nosgrimma, annat än...
Svar
0
· Visningar
1 174
Övr. Hund Skulle vara kul att bolla lite/få lite input! När min numera unghund var valp började vi leka med en del sök/uppletande här hemma i...
Svar
3
· Visningar
760

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka