Snygga dressyrstövlar

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

thewayiare

Jag är sugen på att köpa ett par nya stövlar. Har ett par Richmond High Rider från Mountain Horse men jag tycker att de har börjat bli för korta + att de börjar bli slitna.

Jag har både lång och ganska kraftig vad...

Jag skulle vilja ha ett par med dragkedja fram på sidan med ganska hög dressyrbåge och inte alltför dyra (max 5000kr). Några tips?

Sen vart hittar man dom någonstans? Vill gärna gå till en fysiskaffär och prova och känna å klämma :P

Tacksam för svar!

Sv: Snygga dressyrstövlar

you got the same problem as me... fotbollsvader hehe

Du gillar snörade eller?:)

på Hööks så finns ett par snörade läderstövlar (horsehead). Det finns storlek vid på dom. vet inte om dom är tillräckligt höga. det är dragskedja bak. praktiska och snygga

Sv: Snygga dressyrstövlar

Använd sökfunktionen, det finns redan massor med stöveltrådar på här inne och på utrustning.

/B_A_L, moderator

(De flesta stövlar går att måttbeställa)

Och språkpolis som jag är så heter det "thewayiam" ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning När jag red idag så bestämde jag mig för att det får bli ett par nya stövlar innan sommaren. Rider nästan uteslutande i dressyrsadel så...
2
Svar
22
· Visningar
2 541
Senast: stjarnfrugt
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 303
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka