Snygga, bekväma skor, finns det?

@Wembley

clr26103895_blackleather.jpg

Bästa skorna som finns! Clarks Kendra. Platå fram och deras fenomenalt sköna padding bak i hälen plus under trampdynan. Finns inget skönare!

Jag som har dragit sönder yttre ligamenten på ena foten lyckas gå i Jeffrey Campbell Lita-modell skor men har problem med "vanliga" pumpsklackar. Min lösning är hög platå + stabil klack för maximal höjd samt komfort ;)

Jag är inte så lång och när jag var yngre gick jag gärna i högklackat till fest. Trivs bättre i klänning än i kjol och vill gärna ha snygga skor eller stövlar till det. Men, ett stort men, är att jag har jätteproblem med mitt framparti av foten pga av felbelastning.

Finns det överhuvudtaget några bekväma finskor/stövlar? Som tål att bäras till klänning. Tacksam för tips!

Jag vet inte vad du har för problem med foten.

Men jag tycker rätt balanserade klackar och lite platå brukar göra dem sköna. Och balansen är för mig viktigare än höjd på klack.

Sen om man får ont under trampdynan fram tycker jag partyfeet och likn hjälper. Det är en halvsula i gelé som är mkt skön till monsterklackar.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid sneakers eller gympaskor skor på mig. Men ibland vill jag (och behöver) vara lite mer finklädd...
2
Svar
24
· Visningar
2 339
Senast: Lingon
·
Äldre Jag har sällan klänning. Det finns dock ett gäng i garderoben. De har använts till dans och annat. Nu tänkte jag mig använda en och...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 443
R
Utrustning Hallojsan Min första tråd här, som ni kanske ser. Jag känner att jag är ute på okänd mark lite här, men är ändå tacksam för all hjälp...
Svar
13
· Visningar
2 369
Senast: Wilfa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve