Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade tänkt köpa en ny vardags grimma till pollen. Men hittar ingen snygg.så därför undrar jag vilka grimmor ni tycker är snyggast! Är sugen på en med ludd på, men det känns inte som det passar på sommaren.
Har också det mesta i blått. Har lyckats matcha mig själv och hästen en gång helt i blått.Det beror väl på vad man gillar för färger. Nästan hela min samling med grimmor är blåa, babyblått är favoriten. Jag har dock bara en grimma med fleece och en luddgrimma. Inte lika snygga tycker jag.![]()
Hade tänkt köpa en ny vardags grimma till pollen. Men hittar ingen snygg.så därför undrar jag vilka grimmor ni tycker är snyggast! Är sugen på en med ludd på, men det känns inte som det passar på sommaren.
Gillar mjuka och lätta grimmor. Inga ställbara grimmor, dels tycker jag dem blir tunga dels tycker jag den där extra ringen under är som gjord för att fastna i ngt.
Håller med helt!
I hagen vill jag ha lätta grimmor utan för mycket spännen och grejor. De ska gå sönder lätt om det behövs.
Vill inte ha rejäla starka grimmor i hagen. Sen så hamnar de gärna snett och blir tunga när de är rejäla med mycket spännen.
Har gärna fina grimmor även i hagen, men de är svårt när man inte vill ha de där rejäla. Bucas är bra tycker jag! Eller Protector som är liknande. Även den här ovanför från Hööks, den bruna och den randiga.
Grimmor med spännen under hakan går också helst bort. Har hästar som busar genom att dra i varandras grimmor och det hände en gång att den ena lyckades dra i flärpen och således spände ihop näsan ordentligt på den andra kraken. Nu går de oftast utan men ändå.