J

jeeenny_

En av kattungarna vi fått hem (som är 12 v) är helt tokig i stallkläderna och i pläden på soffan, snuttar.. slickar å trampar. Nån som vet varför hon gör så? tycker hon bara att de luktar gott?
tacksam för svar :)

Sv: snuttar?

Antagligen för att hon fortfarande är lite "tuttig"

Våran hankatt som är 4 år och kastrerad "tuttar" varje dag en stund på en får skinns fäll och det har han gjort sedan vi köpte honom :D

Vi har också haft ett par sådant tom en kattmamma på 5-6år som haft kullar.

Vår katt hene Gizmo snuttar på oss fast han är 8 år, vi hade förut även hans bror som oxå snutta. Båda blev övergivna av sin mamma när dom var 4v har hört att det beror på det.
Dom ser oss som sina föräldrar jag tycker att det e så mysigt goare katter¨får man leta efter

kattungen som vi hittade var 4-5 v. och hon var också sådär. Snuttade på allting, speciellt filtar, koftor och hår :love:

Liknande trådar

Katthälsa Jag och sambon adopterade en honkatt från ett katthem för en månad sen. Hon är cirka ett år gammal och vi vet inget om hennes bakgrund...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: DeCloe
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat