Snuttar på brorsan

fiaskurken

Trådstartare
Jag har två kattungar från samma hem men från olika kullar. Den ena är nu 15 veckor och den andra 16 v. När vi hämtade dem var de 10 och 11 veckor.

Den yngre av dem snuttar på den andre. Vad ska jag göra? Antar att den är tagen för tidigt men det kan jag ju inte göra mycket åt nu.... tar bort honom när jag ser det, men är ju inte hemma hela tiden. Den andra stackaren blir ju närapå skinnflådd emellanåt men han säger aldrig ifrån.

Ä det något jag ska bry mig om och lägga mig i?

Någon kattkunnig...

Sv: Snuttar på brorsan

Hade samma problem med mina två småttingar, de snuttade på de stora katterna. Nu är de snart två år, den ena har slutat snutta helt, den andra försöker på de äldre ibland men då säger de ifrån. Tror inte att det finns nåt sätt att få de att sluta, flytta på de hjälper ju bara en stund.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag och sambon adopterade en honkatt från ett katthem för en månad sen. Hon är cirka ett år gammal och vi vet inget om hennes bakgrund...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: DeCloe
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 826
Senast: MissFideli
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 723
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka