snurrig av spinn?

Mirre

Trådstartare
blir man inte yr av att göra en spinn?
fast det är väl en träningssak visserligen

Man måste nog fästa blicka upp och inte titta på hästen :)
Få hästar som jag sett som spinner snygg o korrekt och en av dom är Sandras Story. Snacka om spinn och hästen bara älskar det...... En underbar häst med glimten i ögat lite märrig men när man fått hennes gunst är hon helt underbar ;).
Tänk vad lite morötter kan göra :rofl:

//Elisabeth

Jag har fått lära mig att mans ak rida med hög blick elelr med blicken på vänster öra för att inte bli yr... Nu spinner inte jag o Mulle så fort ännu men det blir rätt många var ibalnd när vi tränar...

hehe jo morötter e bra, funkar på hundar också :D
Oki, hehe blir snurrig av longering ju :D

Du är alldesles för snäll.. :bow:

Med lite träning så blir man mindre snurrig tror jag. I början så var jag på väg ur sadeln men man lär sig.. Känner av det lite fortfarande men som sagt man lär sig hur man skall fokusera osv. Dessutom har man fullt sjå att räkna för att få stopp på rätt antal varv. :crazy:

Jag kan bli lite illamående fast jag mår jättelätt illa så fort det snurrar bara jättelite. Men jag brukar faktiskt blunda & försöka tänka så mycket på att ge korrekta hjälper. Än så länge har vi inte snurrat in i någon väg.

En vacker dag kommer ni göra det, den gamle mannen borde bli alldeles groggy av en spinn. ;)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Trodde två krukväxter fått spinn men trådarna är grövre och sitter på krukkanten och på ett dött blad. Spinn gör ju trådar på levande...
Svar
4
· Visningar
123
Senast: Rosett
·
Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: Marvin
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 451
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama