Snöfall igår kväll o töslask idag

Fryser det på, blir det najs...

Jag har bokat färdtjänst till em och åker ut till mamma en sväng. Vi får se om det blir bara fika, eller något ätbart också.

Jag fortsätter tömma kylen sen nyår... räkor och ägg på dagens macka... :)

Fryser det på, blir det najs...

Jag har bokat färdtjänst till em och åker ut till mamma en sväng. Vi får se om det blir bara fika, eller något ätbart också.

Jag fortsätter tömma kylen sen nyår... räkor och ägg på dagens macka... :)
Passta och köttfärssås på högrevsfärs, samt kaffe och päronglass. Trevligt eftermiddagsprat, lite travspel, samt pratstund i telefon med pappsen. Som är trött o sliten på infektionsavdelningen... men ändå låter som det är "hopp om livet". Vi får hoppas, att han hinner hem till min födelsedag i veckan.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 144
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hoppas på uppehållsväder i eftermiddag. Permon på laddning, spinnande katt i knät... Jag ska ta en sväng mot Hovsta i em (utan...
Svar
0
· Visningar
613
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok käkar fortfarande andtidepp och har väl haft hyfsade sovtider... eh, allt är relativt. Trött runt hav elva... går o lägger mig, sover...
Svar
0
· Visningar
619
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama