Status
Stängd för vidare inlägg.
P

PimPim92

Hejhej !

Nu vill jag veta eran åsikt som jag är funderat mycket mycket mycket på; VAD TYCKER NI OM SNODD ? alltså en gummigrej såm från nacken, genom bettet och ner i sadeljorden nästan TVINGAR ner hästen på tygeln ! :eek:

Jag tycker detta är fel fel fel .. Eller ? är jag ute och cyklar? ( min åsikt gäller ochså andra inspänningsmetoder vid ridning som tvingar ner hästen)
Jag tycker att om man inte kan rida sin häst i rätt form, utan måste använda sådant, ska man inte rida alls !
Jag Blir så ARG när jag hör personer (flera av mina kompisar:eek:) säga : Åh, ja de går så bra i dressyren nu , min häst går i så fin form DÅ DOM RIDER PÅ PESSOA O SNODD.

Är detta rätt eller fel?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 423
Senast: Solstig
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 406
Senast: Ullmerkott
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 029
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka