Snett bäckene

Mumin_79

Trådstartare
Kan någon rekommendera en bra ET ell liknande i Östergötland ( Valdemarsvik bor vi)
Vår c- ponny har av vet fått diagnosen snett bäckene och jag skulle vilja pröva om det går att lösa med hjälp utav ET.

Är detta en behanling man kan få hjälp med via försäkringen?

MvH Mumin
 
Sv: Snett bäckene

Jag PM:ar dig ett namn. Vissa försäkringsbolag ersätter rehabiliterande behandling när den ordinerats av veterinär, t ex If har en sådan utökad vet.vårdsförsäkring som man kan teckna. I vissa fall ställs krav på terapeutens utbildning eller certifiering, t ex att terapeuten ska vara sjukgymnast med djurbehörighet. Rek att ud kollar med ditt försäkringsbolag om du har möjlighet till ersättning och vilka krav som ställs.
 

Liknande trådar

Träning Just det förväntar jag mig inget svar på, men kanske någon som varit med om något liknande?! Har ett treårig nordsvenskt brukssto, hon...
2
Svar
35
· Visningar
6 186
Senast: vallhund
·
Äldre Hej! Jag är generellt dålig på matematik och att tänka klart juridiskt är inte min bästa förmåga just nu, så jag skulle blir jätteglad...
2
Svar
35
· Visningar
5 204
Senast: lbb
·
Gravid - 1år Vad ska man göra när man planerat livet efter ETT barn och ett till knackar på? Misstänker att jag är gravid. Vi har skyddat oss med...
2
Svar
21
· Visningar
3 822
Senast: ako
·
Hästvård Nu behöver jag verkligen Bukes goda hjälp! Har fått tid hos vet. i början på veckan, men vill gärna höra era synpunkter. Köpte en...
Svar
4
· Visningar
2 066
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp