S
SannaQ
..kommer vi väl ligga på bb o vrida oss i smärtor och nervositet. vattnet gick imorse kl 8.00 (lite oväntat, är i v.37 idag) och sen dess har det runnit på i princip hela tiden. jag packade och åkte in för ctg kontroll och då hade jag fått lite värkar också. som mest gick kurvan upp till 45 nånting (värkarna) hur mkt har eran kurva legat på? man kollar väl alltid ctg i "förmaket" där dom kollar hur pass öppen man är..? kan ju vara lite kul (eller okul) att veta vad man har att vänta tänkte jag...
sen tänkte jag höra en sak till.. när man klockar värkarna, visst börjar man ta tid när första värken börjar och stannar stoppuret när andra värken börjar? isf har jag typ 5 minuter mellan värkarna nu. lite oregelbundet dock...
vi sitter här hos min syrra i stan nu då vi inte vågar åka hem.. (nästan 10 mil ut i skogen hem) mats ligger o sover men själv har jag liiite svårt att komma till ro. lite synd att vattnet gått, annars hade jag legat o badat bubbelbad nu...
sen tänkte jag höra en sak till.. när man klockar värkarna, visst börjar man ta tid när första värken börjar och stannar stoppuret när andra värken börjar? isf har jag typ 5 minuter mellan värkarna nu. lite oregelbundet dock...
vi sitter här hos min syrra i stan nu då vi inte vågar åka hem.. (nästan 10 mil ut i skogen hem) mats ligger o sover men själv har jag liiite svårt att komma till ro. lite synd att vattnet gått, annars hade jag legat o badat bubbelbad nu...