Snart dax för SM!!!! :D

C

Cämz

Det fixas å donas nästan dygnet runt på anläggningen! Körfolket stressar runt för att få allt klart-tassar runt som små hustomtar överallt! :D Kommer att bli så fint så!!!!

Sååå-vilka ska dit??:bump:
Titta? Tävla? Hjälpa till???

Sv: Snart dax för SM!!!! :D

Heja Heja!:bump:

Tyvärr ska jag inte dit i år men jag skickar en stoor fågel från stallet (nu var jag väl fyndig:angel: :D )

Åh vad kul!! jag kommer garanterat!! :bump: Bor ju i hässleholm, så de e inte så jättelångt ju.

Jag skall dit!!!!

Bokat sedan länge. Det får man ju inte missa. Längtar så...

Ska antagligen dit på lördag å kolla maraton!!!
Starttider kan man ju se på hemsidan, men hur lång tid tar det från startid till att det är dags för hinderna?

Starttider kan man ju se på hemsidan, men hur lång tid tar det från startid till att det är dags för hinderna?

Ohhh du-inte en blekaste susning om hur lång tid det kan ta!! :o
Dom kör en ganksa lång sträcka i skogen först ju så...

Ohhh ja-detta kan du ju inte missa! :bump: :D

När kommer du nu ner??? :bump:

Ser att du kommer från södra Halland, vart då? Kör du? Blir lite nyfiken då jag oxå bor där!!!

Sorry TS, OT...

HIHI
Ja det är tur man har nära hem så kan man krypa om inget annat! :D

Hade planerat att åka dit, men ägnar mig åt att jobba om dagarna, kvällarna och helgen... :devil:

Nä och nästa ögonblick gnälls det över att man har så mycket komp, men när man begär ledigt då gnälls det över det... :devil: Förresten glömde jobbar morgon, dagar, kvällar och helgen... :devil: Ni får ha det så roligt nere i halvdanmark... Heja heja...

Finns de kuskar som när de skriver "tävlingsdagbok" från sina tävlingar i kuskbladet brukar skriva utomlands om Skåne... Men å andra sidan så ansåg Tomas E att norr om Hallandsåsen är norrland... Så det jämnar vell ut sig som kärringen sa, när hon sket i sadeln... :D ;) :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
772
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 406
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Härom dagen gick jag till en blomsteraffär. Jag ville köpa något litet, fint och färgglatt som en present till en vän. Jag har en annan...
Svar
0
· Visningar
355
·
S
Hundträning Hej! Jag är en 17-årig tjej som har en högställd Jack Russell Terrier vid namn Hugo som nyligen blev ett år gammal och som jag hoppas...
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix