Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Appselut! Om allt går vägen på spelet i Finsta i helgen, vill säga. Man kan ju gissa att pållan kommer tappa tre av fyra skor och bli halt på kuppen, BARA för att det är SM nästa helg! :smirk:
Tyvär kommer jag inte har spel i Kristanopel.
Men jag önskar alla tävlande lycka till och hoppas alla har det jätte kul!
Sen hoppas jag det går jätte bra för Nordic Knigts!
Haha, men jag måste i alla fall vara förberedd på det, rent mentalt! IFALL hon nu tappar skor och blir ömfotad och inte går in i trallen och vägrar gå man mot man och rymmer ut i publiken för att tyglarna gått av...
Pessimist - vem då?!
Klart det kommer gå bra för Nordic! JAG är ju med!
Vi i Claighmoore kommer med två riddare till den individuella tävlingen, för många har fallit ifrån för att vi ska kunna delta i lagtävlingen (halta hästar , halta riddare , arbete mm).
Men det ska iallafall bli jättekul att få åka till Sm igen, sen att det är bara ca 1 mil till Avesta där vi tidigare har bott är ingen nackdel.
Var förresten upp o kolla på banan i Grytnäs för nån vecka sen, den såg ju bra ut, blir ju sandbana i år.
Vad jag har hört om arrangemanget så låter det bra, banan låter bra, festen på lördagen låter bra och även allt administrativt runt tycker jag har verkar går bra. Sen återstå att se hur det blir IR men jag ser verkligen fam emot det.
Starkt att ni åker dit och rider individuellt i alla fall, ju fler desto roligare.
Tråkigt att du inte kan komma dit, hade varit kul att se dig IR igen, det var ju ett tag sen Lovar att hejja för dig med på Nordic även om jag kommer hejja på flera
Nej det har vi nog inte gort. du började rida med dem då jag flyttade ner till Blekinge men jag har under några år tränat med dem och väpnade även en del. Men sen jag flyttade ner så har jag inte kunat va så aktiv men jag finns i bakgrunden. Just nu väntar jag bara på att det ekonomiska skall lösa sig så jag kan börja träna med nordic igen. Länktar till des.
Ja det är jätte tråkigt att jag inte kan klona mig och va på fler stälen samtidigt för jag hadde järna träffat dig + sambo.
Jag efterlyser en fulständig raport från sm. Hoppas ni nu får ha det jätte kul.
Hästnyheter
Henriksdals Ryttarförening utanför Sjöbo i Skåne är i full gång med förberedelserna inför årets Folksam SM i utomhushoppning, som går av...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.