Snart är det jul

P

Piavik

även för våra fyrbenta vänner så finns det väl klappar under granen.
Vad får din/dina hundar i julklapp i år`

Min schäfer:love: får bollar,, och pip djur hon är galen i dessa, lite godis o en stro skön Bia bädd...

Min cocker :love: får troligtvis en kull friska valpar "hoppas iallafall"är beräknad till juldagen, pipfågel, godis o en Bia bädd.
 
Sv: Snart är det jul

Min hund har redan fått sina julklappar utspridda
under hela december, en mängd med pipleksaker,
frolic, en Theo vinteroverall m.m
Under julhelgen så får hon fri tillgång till mat (vilket
säkert uppsakattas från hennes sida - men inte helt
från min :angel: )
 
Sv: Snart är det jul

Mina hundar får sena julklappar i år. Får en symaskin i julklapp så jag ska sy ett varmt vintertäcke till dvärgpinschern eftersom att jag hittills inte hittat ett enda varmfodrat täcke som sitter bra på henne. Då får man sy själv. ;)
Vad greyhounden ska få vet jag inte än, men jag funderar på att sy ett ulltäcke till honom av ett gammalt hästtäcke som jag har liggandes hemma. :D
 
Sv: Snart är det jul

tiken kommer nog få en ny länk, en pipis (hon får bara pipisar två gånger om året, annars hade jag blivit tokig) och något gott att tugga på.

till hanen kommer jag köpa en metallapport, ett gosedjur att förstöra och också han något gott att tugga på.
 
Sv: Snart är det jul

Whippethundarna ska få varsitt nytt halsband- de kommer inte att uppskatta detta. Och så ska dom få olika sortes tuggben- som de kommer att älska.:love:

Av någon underlig anledning gillar de inte hundleksaker....
 
Sv: Snart är det jul

Två av hundarna får nya leksaker, men den tredje tycker inte alls om leksaker tyvärr, utan vill bara ha godis.
Visst kan hon få det, men det räcker ju bara 1/10 sekund, sedan är det borta medan de andra kan leka med sina klappar resten av året : (
 
Sv: Snart är det jul

min lille tjabo ska få en såndär lysande röd boll som man knäpper fast i halsbandet när det är mörkt ute. bor ju ute på landet och när han är ute och springer lös på gården måste han ha ngt som gör att han syns när det kommer bilar.

han har faktiskt blivit påkörd engång. jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv som jag var då. fyfan asså. tack och lov slutade det lyckligt. lite haltande men annars ingenting. han har verkligen noll respekt för bilar.
 
Sv: Snart är det jul

Lagotton ska få ett nytt halsband (stryp, vågar man säga det :crazy: ) samt ett paket med lite godsaker (köttbulle, prinskorv och skinka i bitar).

Till labben blir det nog bara ett paket godsaker!

Nya leksaker får de titt som tätt ändå och godis skaffade jag in på Stora Stockholm...
 
Sv: Snart är det jul

inga fler små söta hundar som varit snälla i år???:d
 
Sv: Snart är det jul

Tråkiga jag ger inte mina hundar vare sig julklappar eller presenter på deras födelsedagar :cool:
 
Sv: Snart är det jul

min springer har fått en JÄTTESTOR, rund gris med halsduk :D hur söt som helst hihi :)
 
Sv: Snart är det jul

min hund har redan fått:

ny bädd ca 500:-
en kastrering ca 3000:-
ska in och dra ut en ond tand på onsdag ca 2500:-
= 6000:- nästan,bara nu i december.. :devil:

blir inte mycket julklappar till han eller...:smirk:

men en har han fått,en jättestor pipis,en sån där blå,grå,lila katt om ni har sett en sån.. det får räcka.. sen brukar min mamma köpa något gott till hundarna att slå in,sen får dom ju julmat,och en burk burkmat på morgonen..:D
 
Sv: Snart är det jul

Min får en julstrumpa med leksaker och ben i... katten får också en julstrumpa...:rofl:
 
Sv: Snart är det jul

Tindra ska få (eller har eg redan fått) en snakelänk i guldfärg och ett läderkoppel som passar till. (kommer att slås in i julpapper med texten "God Jul Tindrande och Tindra önskar Tomten" :D
Lite godis mm kommer nog också att slinka ner.
 
Sv: Snart är det jul

Mina hundar kommer få en mysig lång julaftonspromenad. Sen kanske de får varsitt ben medans vi andra äter julmaten.
 
Sv: Snart är det jul

Min ena kommer få ett ulltäcke och den andra en vattenflaska men sån där sammansatt avlång skålgrej...sedan vet jag ej avd de får av våra föräldrar =)
 
Sv: Snart är det jul

våra brukar få var sitt ben.. och varsin leksak.. eller ja 4 leksaker som det står till vovvarna på dem men dom ges ju ut så alla får en varsin..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 318
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp