snart åker vi ner på banan!

M

Marri

igår så skulle jag testa hur fort min häst kunde trava på 250 m med mej i sadeln.de va tung bana å regnade men jag skulle ändå testa.Hon e bara 154 i mkh å nätt å smäcker vi tog tid å hon sprang 250 m på 17 s! det tog ca 100 m att få stop på henne sen sen sprang hon å trippade å ville springa mer...Hon e 7 år å startad i trav som 4-åring med 3 starter..1-1-1 å kusken sa att hon kunde gå hur fort som helst!den 4-starten ströks hon för att hon hade en lös benbit i ena bakbenet så som 5-åring fick hon ett föl...men nu har benbiten "halkat på plats" så hennes ägare säger att vi får starta henne i monté så jag tror vi ska åka ner med henne till banan i augusti... :bump: :banana: :bump:

nej, men jag ska träna henne på banan å så får en annan ryttare ta å tävla henne å så

Liknande trådar

Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 666
Senast: Hedinn
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 990
Senast: shia
·
Hästvård Alla säger olika... Jag har väl galopp å travfolk runt mig... Galoppen verkar vara "boxvila", travet "rör på hästen!!!"...
2
Svar
24
· Visningar
5 721
Senast: Messy
·
Trav Jag står uppstallad i ett stall där jag hyr alla boxarna. På anläggningen finns en rundbana 850 m samt rakbana på 500 m. Under...
Svar
3
· Visningar
1 548
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama