Snart åker min pålle...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare travemma
  • Startdatum Startdatum
T

travemma

Till Lars Högström på kalmartravet .
Han ska köra in henne åt mig då jag inte har den tiden nu . Det ska bli jätte roligt . Jag bara längtar tills jag får hem henne och kan sätta igång med träningen. Ska bli så kul. :love: Hur/vad tycker ni att jag ska börja med att träna på? Tacksam för alla ideer, då jag inte har så mkt erfarenhet.

MVH Emma!

Kul att du valde Lasse. Han är verkligen en jättegullig människa, min dotter Marie instämmer helt. Vilken häst är det du ska lämna ner? När åker den? Var i Kronoberg bor du?

Det är ett 3-årigt sto som heter Baronessa Lord.
Hon ska dit onsdag eller torsdag vecka 9. :)
Jag bor ca 2 mil söder om Växjö (kalvsvik). (egen mindre gård med ungdjur och hästar).
Är din dotter hos Lasse?

Marie, dottern, är inte anstäld eller så. Hon går på Ingelstorpsskolan, trav. Ibland är hon där på helgerna för att hjälpa till lite och dessutom få chansen att lära sig lite mer. Vi äger dessutom lite andelar i Damell Sidney som står hos Lasse så vi är där hos honom en del.

Nu har jag lämnat min häst, i torsdags middag. Hon verkade finna sig i sin nya box, hoppas att det har gått bra.Har ni varit hos Lasse nu? Såg ni NESSAN ?

Emma

Liknande trådar

Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 288
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 984
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
6 471
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama