Snarkande hund

tott

Trådstartare
Jag tycker att min hund har börjar snarka mera med stigande ålder.
Hon är 11 nu och pigg och glad - men snarkar mer och mer.
Är det normalt?

Sv: Snarkande hund

tott skrev:
Jag tycker att min hund har börjar snarka mera med stigande ålder.
Hon är 11 nu och pigg och glad - men snarkar mer och mer.
Är det normalt?

Tror det är normalt.. En golden retriver flicka jag hade hand om mycket när hon levde snarkade som tusan när hon började bli gammal.. Det bara dundrade i köket där hon sov..
:)

Min hane snarkar ibland hihi. Det låter sött men är sååå irriterande när jag själv ska sova ;)

Precis - jobbigt då man ska sova! Här om natten höll jag på att bli knäpp då gubben snarkade brevid mig i sängen och jycken snarkade på andra sidan i sin säng. Jag blev tvungen att säga "Nä nu får ni sluta snarka båda två så att jag kan sova:p " ...och de vaknade och tystnade - för en stund iaf :smirk:

Känner igen det där. Min hane brukar snarka ikapp med min sambo, vilket är väldigt irriterande när jag själv ska försöka sova :crazy:

Båda mina förra hundar började snarka när de blev äldre.

Är det inte samma med människor?

Min hund brukar börja snarka innan hon ens stängt ögonen :D . Men hon låter som en liten gris nästan alltjämt, då hon luktar på något, då hon blir glad o.s.v. Hon är nog inte riktigt normal :angel: .

Ja det är vanligt att äldre hundar snarkar mer. Rogivande tycker jag :smirk:
Ta väl hand om din gamling! Det är han/hon värd.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 694
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 394
Senast: Troll
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 490
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama