Milene
Trådstartare
För snart två veckor sedan fick vi ta bort vår högt älskade gordonsetter Gordon. Han var född -96 och hade länge kämpat mot klolossning men var alltid lika vänlig och go´! Vi har haft honom sen han var valp, och en vecka innan han kom fick vi hem kissen Bingo, "bondkatt", och jämnårig med Gordon. Dom har hängt ihop som ler och långhalm i alla år, sovot ihop på nätterna osv. När Gordon var borta, så satt Bingo hela natten och tittade ut genom fönstret, f ö märktes inte mycket på henne. MEN HON SLUTADE ÄTA...!
Hur länge brukar det dröja innan djuren återhämtar sig efter att ha blivit "lämnade kvar"??
Kan nämnas att hon är mest inne nu, sover hos mig på natten, och har två tvååriga kattkompisar. Lika mjuk och go´som vanligt, men man klarar sig ju inte uitan mat!!
(Äter nästan inget, nån köttbulle då och då. Och tänderna är OK)
Snälla, svara, jag klarar inte av att förlora ett djur till så snart...
Hur länge brukar det dröja innan djuren återhämtar sig efter att ha blivit "lämnade kvar"??
Kan nämnas att hon är mest inne nu, sover hos mig på natten, och har två tvååriga kattkompisar. Lika mjuk och go´som vanligt, men man klarar sig ju inte uitan mat!!
(Äter nästan inget, nån köttbulle då och då. Och tänderna är OK)
Snälla, svara, jag klarar inte av att förlora ett djur till så snart...