"Snakeline" halsband? (eller ngt som heter liknande)

N

Nozer

Var o hälsade på våran uppfödare under en utsällning i söndags.
Väl därborta snackade jag med en annan kille med huskys, o han visade ett halsband som hetter ngt med "snake", tror det var "snakeline" eller ngt liknande.

Är ett helstryp av ngn typ av kedjemodell. Dock helt runt utan synliga länkar så det inte skall fastna i hundens päls.

Blev väldigt intresserad av detta. O han visste bara att det såldes i ngn affär i sthlm.

Ngn som vet vad det är, o om det går att hitta på nätet?

/Tobbe

Sv: "Snakeline" halsband? (eller ngt som heter liknande)

Snake-kedjor brukar man ju se en del på utställningar, om vi tänker på samma...

Vet att Jami Hundsport säljer såna bla.

Har sett de på ett flertal djuraffärer. Bara att kika runt på de som finns hos dej :)

Jag har sett dem lite överallt jag med. Både i djurbutiker och på utställningar.

Liknande trådar

N
Övr. Hund Ska skaffa annat halsband till våran Siberian Husky. Kör nu med helstryp, men han skiter i det o stryper sig själv. O enda resultatet...
Svar
2
· Visningar
1 121
N
Övr. Hund Börjat fundera rätt mycket ang detta. Under den tid vi haft hunden har det vid flera ggr när man träffat hundar ute, lett till rena...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: MrsScabtree
·
N
Övr. Hund På senare tid har våran kille börjat "prata" med människor man passerar ute. Det låter som en blandning mellan ett ylande och en...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: EmelieK
·
N
Övr. Hund Ska iväg om ngn månad o hälsa på släkten som bor ca 45mil bort. Då detta blir våran första långresa med hunden är vi lite oroliga hur...
Svar
15
· Visningar
5 295
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka