Snälla hjälp - hon vill häva köpet!

Sv: Snälla hjälp - hon vill häva köpet!

Hon är besiktigad ua.

Jag var själv inte med och fyllde i papprena när jag sålde hästen utan det gjorde min fd arbetsgivare åt mig och han jobbar med att sälja hästar så han borde veta hur man fyller i papprena.

Stort tack till alla som orkat bry sig, känns bättre nu även om jag är väldigt ledsen för att det blivit så här. Hon var min första häst och jag hade dåligt samvete redan i februari när jag sålde henne...:(
 
Sv: Snälla hjälp - hon vill häva köpet!

Det bästa är nog att släppa hästen och inte se tillbaka för mkt, jag lovar dig det känns bara ännu värre.
 
Sv: Snälla hjälp - hon vill häva köpet!

Hade jag varit du så hade jag ignorerat dessa människor och vill dom så låt dom gå till tingsrätten för dom kommer inte att ha en chans att häva köpet,däremot går dom miste om massa pengar :smirk:
Som sagt, ta det lugnt,kan koppla av :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
713
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
882
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
1 274
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 316
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp