@LadyCovergirl så tråkigt och ledsamt att höra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förlorade min älskade ponny i förrgår och har nu ingen häst att rida på. Eller ja, en C-ponny och en B-ponny men den ridningen blir bara på hemmaplan.
Jag får väl fundera på om jag ska ha en ny häst. Isf en som jag ska rida fälttävlan på. Dock får det vänta tills C-ponnyn är såld.
Det här kan vara trådens absolut tråkigaste och mest oinspirerade inlägg
heart
Hästen jag tipsade om hade nog gärna hoppat lite terräng
Det var det där med att sälja Keso först för att ha tid
Men för övrigt, var det inte väldigt coolt att Michael Jung red WC-hoppningen i Gbg?
/Lady_S
Men för övrigt, var det inte väldigt coolt att Michael Jung red WC-hoppningen i Gbg?
/Lady_S
Jag förlorade min älskade ponny i förrgår och har nu ingen häst att rida på. Eller ja, en C-ponny och en B-ponny men den ridningen blir bara på hemmaplan.
Jag får väl fundera på om jag ska ha en ny häst. Isf en som jag ska rida fälttävlan på. Dock får det vänta tills C-ponnyn är såld.
Det här kan vara trådens absolut tråkigaste och mest oinspirerade inlägg
Men vad tråkigt att höra! Vad hände? Känns som din ponny varit med oss här på Buke sen tidernas begynnelse...
Jag rider ju också ut och vi har för det mesta kunnat galoppera någon gång per vecka iaf, men har inte velat göra något riktigt galoppjobb på henne än..
Nej! Stackars hästskötaren...Mycket imponerande! (Och lite roligt att han i en tidigare klass kom in på banan med täcket kvar på hästen )
Jag rider ju också ut och vi har för det mesta kunnat galoppera någon gång per vecka iaf, men har inte velat göra något riktigt galoppjobb på henne än..
Hur var det med kval i stilterrängen? Har ju anmält Irländaren i 100 oxå men vi har ju inte kvalat som ekipage? Isåfall blir det bara Grå i 100