Snabbt svar!

P

Pacific03

När man tävlar i avdelning B, spelar det någon roll om man rider lokal, regional eller nationell?
Måste jag starta lokal innan jag får starta regional och så vidare?

:)

Sv: Snabbt svar!

Jag tror du får starta vilken ordning du vill men har du inte tävlat tidigare kan det ju vara bra att börja på ngn lokal tävling. Sen måste du ha en annan licens för att tävla reg/nat. På lokala räcker det med lokal licens.
Sen är de lägsta klasserna på nationella tävlingar mycket högre (110 för häst) än de övriga som brukar ha 90-1m klasser iaf. Samt svårighetsgraden på banorna ökar från lok-reg-nat.

Sv: Snabbt svar!

Jo jag har allt koll på skillanden på lokal regional m.m :) Men detta ärförsta unghästen jag har, så var osäker på vilken ordning jag fick starta. Men då vet jag! Tack :)

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 053
Senast: Bison
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
588
Senast: Mli
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
722

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka