Snabbt svar..

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Wiike

Tänkte gå ut och lägga mig på en filt i gräset med dottern och läsa en bok. Vad borde hon ha på sig mer än klänning och solhatt? Är sol eller skugga bäst?

/wiike - inte så hajj på att vara mamma än :D

Sv: Snabbt svar..

givetvis skugga - ska du ha henne i solen så rekommenderar jag långärmat, långbent och kanske ett par tunna strumpor så hon inte bränner sig...

Barn ska alltid vara i skugga.
Speciellt bebisar under ett år som man inte heller bör ha solskyddskrämer på.
Och om hon behöver mer på sig känner du på henne, verkar hon kall tar du på mer, verkar hon ha det varmt, ja då kan du ju kanske tom passa på att vädra rumpan :) !

Tack för svaren men hann redan ut :) Var i skuggan och gick bra :D hon somnade tom sött där ute (ja jag tog kort ;) )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: Praefatio
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 177
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka