SNABBT SVAR TACK, posta paket

videnlis

Trådstartare
Min kompis tänker köpa sadel av en privatperson i Sverige ( vi bor i Finland) och jag undrar nu om vilket är det billigaste sättet att posta ett större paket till Finland?
Jag köpte också sadel därifrån för ca 1,5 år sedan och tyckte postkostnaderna var relativt billiga ca 250 kr..
Det kom inte till posten utan till buss stationen, som någon slags fraktgods..
Vet ni vad jag menar?
Tacksam för snabbt svar!
 
Min kompis tänker köpa sadel av en privatperson i Sverige ( vi bor i Finland) och jag undrar nu om vilket är det billigaste sättet att posta ett större paket till Finland?
Jag köpte också sadel därifrån för ca 1,5 år sedan och tyckte postkostnaderna var relativt billiga ca 250 kr..
Det kom inte till posten utan till buss stationen, som någon slags fraktgods..
Vet ni vad jag menar?
Tacksam för snabbt svar!

Kollade för en vecka sedan och det skulle kosta ca 400 kr med schenker.
 

Liknande trådar

Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 371
Senast: cherie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·
Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 533
Senast: Keb71
·
Hästmänniskan Hej! Jag är lite osäker på vart jag ska lägga tråden så moderator får gärna flytta den om den hamnat fel. Ja, som rubriken lyder har...
Svar
9
· Visningar
1 498
Senast: Ponnytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp