Snabbt svar- krupp+kallsvettig?

MaRomer

Trådstartare
Åkte natten till lördag med sonen till akuten. Och har har krupp. Fick andas adrenalin+ fick kortison. Har har blivit bättre

Men sen vaknade han för ca 30 min sedan och han var svettig men är ändå kall. Och har ingen feber. Ska vi oroa oss eller detta är normalt?

Han har fått 1 dos Mollipect på 2,5 ml. Han har ätit dåligt sedan i fredags kväll.

Sv: Snabbt svar- krupp+kallsvettig?

När det gäller barn och luftvägar är ett telefonsamtal till sjukvården aldrig fel.

Hur har det gått? Är ni kvar hemma eller har ni fått åka in? Hur mår lillkillen?

Hur har det gått? Är ni kvar hemma eller har ni fått åka in? Hur mår lillkillen?

Vi stannade hemma och lillkillen somnade om i sin säng och har sovit till 09.50!!! Han brukar gå upp senast 8.00 men helgen har varit konstig och jobbig för honom.

Vilken tur att han fått vila ut!
Tänkte på er plutt inatt när jag låg vaken.

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 803
Senast: Fraegd
·
Kropp & Själ När jag var 18 fick jag krupp. Det var oerhört otäckt, jag fick tack och lov hjälp snabbt eftersom min bror ringde 112 (jag fick åka...
2
Svar
22
· Visningar
4 254
Senast: rtf
·
Hundhälsa Min 11-åriga schäfer har en period haft lite skumma symtom, harklingar, svullen under ögonen, ont i ansiktet, blödit näsblod ett par...
2
Svar
34
· Visningar
5 148
Senast: lizzie
·
Småbarn Sonen vart förkyld i början på September, efter några dagar så började han ta sig för öronen så vi åkte in,ena örat såg jättebra ut,det...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur