Snabbt svar: Botulism-Pris?

Sv: Snabbt svar: Botulism-Pris?

Använd sökfunktionen, finns massa svar i ämnet.

Dessutom beror det helt på vilken veterinär som vaccinerar, så ring den du ska ta ut och fråga istället. HJälper ju inte att din granne betalar 150 kr, eller att jag betalar 450 kr (+ ev resa) om din veterinär tar något helt annat.

400 kostar det sen ska de ju vaccineras några ggr för att det ska vara permanent, vet inte om priset är per spruta, mamma betalde :p

I allmänhet kring 400 kr + resa och inställelse och sånt. Var en lång tråd nyss om vad folk betalar för vaccinering.

Tack för svaret. Är bara ute efter ca pris!

Bara ca pris kan vara från ca 400kr till ca1100 om man håller sig inom den lägsta restiden för distriktarna .

Skulle jag vara du skulle jag kolla med den som kommer innnan sprutan .

Mvh Mia

Tack för alla svar. SKa han vaccineras mot botulism kommer det göras på klinik. Och är ej en kostnad jag står för utan fodervärden. Tänkte bara kolla lite å hennes vägnar!

Liknande trådar

Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
336
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 978
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: Fiorano
·
Hästvård Jag försöker googla men hittar inte svar på frågan... Efter att hästen fått sin årsvaccination, hur lång tid behöver det gå innan man...
Svar
4
· Visningar
686
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka