Snabbsvar?

vindvissla

Trådstartare
När jag trycker på snabbsvarsknappen hinner jag skriva två bokstäver, sen omdirigeras den till citatsvar! Skitstörigt! Why!!!!!!

Sv: Snabbsvar?

Testar snabbsvar, som är det jag normalt använder. För mig verkar det fungera precis som alltid.

Igen, :) Är det någon annan som har problem med detta? Jag vet inte riktigt vad detta skulle kunna bero på.

Ibland när jag ska ändra ett inlägg jag har skrivit så hoppar den till "Svara på detta" eller "Citat-svar" (minns inte vilket). Vet inte om det är samma orsak som till vindvisslas problem, men så har det inte varit förut iaf.

Provar jag med, inga problem att använda snabb-svar.

Har du en bärbar dator? I så fall kanske du kommer åt muspekaren med händerna? Det händer mig ibland och då kan man hamna på alla möjliga konstiga ställen. :p

Jag skriver med snabbsvar nu,och gör det med en bärbar dator,inga problem!

Jag skriver med snabbsvar nu,och gör det med en bärbar dator,inga problem!

kl

Nope ingen bärbar dator, samma dator som jag haft de senaste 2 åren och som funkat bra! Men då är det tydligen här felet är då och inte på buke. Det var ju bra att veta det. Tack ändå.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 444
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar