Snabbstartfältet försvinner vid omstart

aiquen

Trådstartare
Varje gång jag startar datorn så försvinner snabbstartfältet nere i vänstra hörnet av aktivitetsfältet. Detta började hända efter att jag hade en massa skräp (som jag tog bort med Spybot) i datorn för någon vecka sedan (om det nu kan ha något med det att göra).

Det spelar ingen roll hur jag "sätter dit det" nu för det är ändå inte framme när datorn startas igen, vilket är rätt irriterande då det är jobbigt att behöva "plocka fram det" varje gång man ska använda datorn.

Så är det någon som har nån aning om vad man kan göra för att få ikonerna att FASTNA där nere?
 
Dom ska "sparas" där vid en normal omstart/avstängning för då sparar datorn alla ändringar man gjort, så att det ska vara likadant nästa gång.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 021
Senast: lundsbo
·
Tjatter Äntligen är det dags igen! I stora skaror beger sig människor till Gärdet för att ta del av en tradition som väckts till liv...
68 69 70
Svar
1 395
· Visningar
59 002
Senast: cirkus
·
Hästhantering Jag använder en kär väns nick så vet ni vem jag är annars så håll det för er själv. Idag hände något som jag inte vet hur det gick till...
2
Svar
26
· Visningar
4 450
Senast: skuggi
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 223
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp