Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilka har snabbast leverans av zooplus (den svenska sidan) eller animail?
Var säker på att jag hade köpt mer kattmat men nu hittar jag inte påsen nånstans och maten är slut om kanske tre-fyra dagar. Närmsta djuraffär är tio mil bort och självklart jobbar jag varje dag
Lägger in en till fråga i samma tråd. Är lite sugen på att prova Applaws foder. Vet någon hur de är till kastrerade katter? Kisse är nykastrerad och inte överviktig och hon får gärna hålla sig i en hälsosam vikt
Och jag säger tvärtom, animail har alltid varit sjukt långsamma för oss, tagit närmare två veckor medan zooplus kommit efter ca 5 dar. Då bor jag ändå i Stockholm. Blev visserligen alltid kompenserade för den långsamma leveransen av animail men ändå.
Zooplus är alltid snabba. Brukar få mina paket mindre än 48 timmar efter beställning. Finns nog inte en enda svensk webbutik som klarar det med allt jag beställer.
Jag vet inte om de har Applaws dock.. Zooplus kan ha snabba leveranser men ibland är de långsamma. Animail har jag inte provat. På Grizzlyzoo.se skickar de samma dag om man frågar Då kan du ha fodret redan på tisdag.
Beställde från animail imorse men lutar ändå att jag skickar en beställning med en kompis som ska in till stan imorgon. Dock har de inte applaws där så får ta en liten säck eukanuba som hon ätit hittills också, när jag tänker efter så är det väl kanske bra att blanda lite i början så att magen inte får en chock av nya fodret?
Du ska absolut blanda fodret och det är extra viktigt när man går över till ett foder som Applaws, eftersom det är 80 % kött. Det är inte katternas magar vana vid. Applaws är ett foder som man verkligen får smyga in. Övergången skulle jag säga att man gör på ca 1 månad.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.