Snabb fråga...

C

cissiny

Hoppas att det är ok att jag frågar här... Behöver snabbt svar...

Sitter just nu och väntar på samtal från min bank, jag har SEB. Har inte kunnat komma in på deras hemsida (startsidan) på ett par veckor. Går varken från den här (med Windows 2000 Pro) eller från den stationära med XP Home. Får upp en helt blank sida.

Banken påstår att problemet ligger hos oss. Båda datorerna är helt fria från virus och spyware, fungerar heller inte med brandväggen avstängd.

Så - bara för att kolla...

Kommer ni in på www.seb.se ?

Stort tack på förhand!

Mvh Cissi
 
Sv: Snabb fråga...

cissiny skrev:
Hoppas att det är ok att jag frågar här... Behöver snabbt svar...

Sitter just nu och väntar på samtal från min bank, jag har SEB. Har inte kunnat komma in på deras hemsida (startsidan) på ett par veckor. Går varken från den här (med Windows 2000 Pro) eller från den stationära med XP Home. Får upp en helt blank sida.

Banken påstår att problemet ligger hos oss. Båda datorerna är helt fria från virus och spyware, fungerar heller inte med brandväggen avstängd.

Så - bara för att kolla...

Kommer ni in på www.seb.se ?

Stort tack på förhand!

Mvh Cissi

Jadå, helt utan problem!
 
Sv: Snabb fråga...

Tack! Jättebra att veta, tänkte om det var så att det trots allt var problem med hemsidan!

Har du samma operativsystem som vi (2000 Pro eller XP Home) eller något annat? Också bra att veta :).

Mvh Cissi
 
Sv: Snabb fråga...

Tack du med! :)

Har du samma operativsystem som vi eller nåt annat?

Mvh Cissi
 
Sv: Snabb fråga...

Hmmm... problemet verkar ju ligga på vår sida då... Tack! :)

Mvh Cissi
 
Sv: Snabb fråga...

cissiny skrev:
Tack! Jättebra att veta, tänkte om det var så att det trots allt var problem med hemsidan!

Har du samma operativsystem som vi (2000 Pro eller XP Home) eller något annat? Också bra att veta :).

Mvh Cissi
Jag har XP på båda och kom in på båda faktiskt. Fast denna datorn är ju helt klart snabbast! ;) :D
 
Sv: Snabb fråga...

Hmmm... det är ju rätt likt 2000 Pro som vi har... Jag funderade på om det hade nån betydelse att vi har lite "ovanligt" operativsystem på den här...

Men funkar det med NT så måste det ju funka med 2000 Pro?

Tack! :)

Mvh Cissi
 
Sv: Snabb fråga...

*knapplån*

Stort tack till alla som svarat! :)

Då ligger ju problemet på våra datorer trots allt...

Mvh Cissi
 
Sv: Snabb fråga...

*knapplån igen*

Problemet är löst, det var vårt antivirusprogram som spökade. Har tydligen vart samma problem med flera olika antivirusprogram.

Tänkte bara tipsa, om nån mer får problem! :)

Mvh Cissi
 
Sv: Snabb fråga...

Jag har också SEB och XP Home. Har fört över pengar flera gånger senaste veckan, så jag har inte heller haft problem.
 

Liknande trådar

C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
3 107
Senast: Ragatan
·
C
IT & mobiler Vi brukar normalt använda Pinnacle Studio 8 för att göra egna videos, i mpeg-format. Slutresultatet blir bra, men Pinnacle är så ruskigt...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: pinkyman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp