Snabb fråga - print screen?

E

eiwo

Har skaffat ny, bärbar dator och insåg nyss att jag inte vet hur jag gör print screen :confused: Har en knapp där det står 'insert' överst och 'prt sc' under med en ram runt. Hur bär jag mej åt? :p

Sv: Snabb fråga - print screen?

Du har förmodligen en knapp märkt Function eller liknande, tryck på den samtidigt för att komma åt alla inramade kommandon.

tryck på print scrn och gå in oi photoshop elle paint o skapa tomt dokument klicka på klistra in

Elftor har rätt, hos mig heter den knappen man måste hålla in (förutom prt sc), fn och sitter sidan om ctrl längst ner till vänster.

Så var det ja, tack! :D Och tack ni andra som svarat också, jag visste att det var något lurt man skulle göra, men kom inte på vad :p

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884
IT & mobiler Detta är kanske inte mysko alls, men jag har aldrig handlat en dator i en "mindre" datoraffär så jag vet om detta är sedvanligt där? Nu...
Svar
5
· Visningar
932
Dressyr Jag sitter i valet och kvalet och vet inte riktigt hur jag ska göra med min tränare. Jag har en tränare som jag rakt igenom ÄLSKAR! Hon...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: Apollo 13
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka