Snabb fråga Falsterbo

ufot

Trådstartare
Är jättesugen på att åka till Falsterbo idag, men har inte råd med läktarplats.

Hur är det egentligen med entrébiljetten, kan man se något av tävlingarna utan att ha läktarplats? (idag fredag+lördag)

Tacksam för snabbt svar.

Om du har tur så kan du, normalt brukar det alltid gå att hitta någonstans vid staketet, dock har de i år byggt ytterligare en ny läktare som stulit mkt av den platsen, vi får se idag hur mkt det påverkar nu när det är mer folk (har bara varit nere i början i år och då gick inte ens klasserna på stora banan).

Nya läktaren tar inga staketplatser, den står en bit bak. :)

Lör finns inga sittplatser kvar hur som så lätt val där. ;-)

En annan fråga: visst kan man betala inträdet på plats? Man måste väl inte reservera biljett?

Och vilken hållplats hoppar man av på om man kommer med buss?

Man kan köpa biljett på plats ja dock inte i entrén utan i kassor innan, på resp sida om entrén. Sittplatser är det dock lite si och så med nu. Lördag vet jag är slut, idag fanns det enstaka av typ i förrgår.

Bussarna har jag ingen aning om. :p

En annan fråga: visst kan man betala inträdet på plats? Man måste väl inte reservera biljett?

Och vilken hållplats hoppar man av på om man kommer med buss?

Vi köpte biljetter på plats när vi var där förrförra sommaren, men jag ångrade mig jättemycket att vi inte köpte dem i förväg på nätet för det var extremt långa köer och total kaos vid biljettkassorna.

@Shetlandskusk : gör som jag gjorde, följ strömmen så kommer du rätt. :) (du går uppåt i samma riktning som du åkt med bussen, några hundra meter bara)

Och ja, kan man fixa biljett i förväg så är det absolut att föredra, långa köer till biljettkassorna redan i onsdags. Hatar man köer så tar man också med egen matsäck för det gick verkligen i ultrarapid i fish and chipskön i onsdags åtminstone.

Tack för alla tips! Visst öppnar de 9? Kommer vara framme halv nio med bussen, är jag naiv om jag tror att köerna inte är så långa då?

Var inne för att förköpa biljetter för imorgon lördag och upptäckte att de tar en kostnad på 20 kronor :mad:
Det står att biljetten ska kosta 190, men i verkligheten kostar de 210. Är det någon som vet vad de kostar att köpa på plats? Jag vill helst förhandsboka, men är inte beredd att betala 20 kr extra för det.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: animalasia
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 066
Senast: Strandad
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka