snääälla hjälp mig!!

B

blindabelinda

jag behöver hjälp med att få upp mina filmer på internet. jag kan ingenting om datorer och jag har ett konto på passagen.se men det funkar inte alls!

snälla, någon hjälp en datoridiot, gör en god gärning!

ps: om det är någon riktigt snäll person som vill jättegärna hjälpa mig så kan jag skicka filmerna över msn så kanske personen i fråga kan fixa upp dom??? :idea:
 
lånar tråd. hoppas det är OK för jag behöver också hjälp!! går det att, på något sätt, få upp en film i geocities, passagen?? ja vad som helst som är gratis.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 484
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 884
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tidigare i mitt liv när jag har sökt hjälp hos sjukvården för mina ”medicinskt svårförklarliga symptom” och inte fått hjälp utan mest...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
3 045
Senast: Otter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp