Smutsigt tagentbord?

Min mamma använder brödpensel för att få bort bôs mellan tangenterna, funkar tydligen bra. Sedan kan man väl torka av med en fuktig trasa tänker jag.

Tops som man inte får lov att använda till öronen men alla ändå gör, är också bra i mellanrummet mellan tangenterna om det är dammigt eller så. Så rengör jag min lap top. Med glasögonputs och tops på tangentbordet och microtrasa och glasögonputs på resten.

Jag stänger av tangentbordet och torkar med milt rengöringsmedel och fuktad trasa så hårt att alla tangenter trycks ner ordentligt och jag kommer åt emellan. Nu gör jag det så ofta att det aldrig hinner bli särskilt smutsigt så kanske behövs det mer om det verkligen är skitigt.

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
935
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
654
Senast: sthu
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
543
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
381
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka