Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jättesvårt i början och kräver övning.Är eyeliner magi? Bara för de som har fått brev från Hoggward? det funkar bara inte!
Är eyeliner magi? Bara för de som har fått brev från Hoggward? det funkar bara inte!
Jag klarar inte alls med penna och då har jag verkligen försökt, flera gånger ila av många år tycker pensel är mkt enklare, jag använder nån typ av gele eyeliner tror jag det heter. Håller också med om att tutorials är bra å kolla på, jag kollar mkt på youtubeÄr eyeliner magi? Bara för de som har fått brev från Hoggward? det funkar bara inte!
Är eyeliner magi? Bara för de som har fått brev från Hoggward? det funkar bara inte!
Någon som har provat Essence från Lyko? Vad tycker ni om det märket?
Nu har jag försökt och försökt, får träna mer i morgon
Eyeliner är inget skämnt
Det är galet svårt. Jag ser ut som en drogad tvättbjörn som varit i slagsmål varje gång jag försöker med detNu har jag försökt och försökt, får träna mer i morgon
Eyeliner är inget skämnt
Låter lovande.Jag har ett puder, ett bananpuder, och en flytande foundation från dom som jag tycker var otroligt prisvärda. Foundationen spär jag dock oftast ut med lite squalane-olja.
Min hud verkar tåla dom bra men jag tog dom som var för känslig hud. Och för den pengen var det värt att prova...
Låter lovande.
Vad är bananpuder för något?
Essence gör grymma produkter för den prisklassen. Har använt det i många, många år då det funnits i Tyskland väldigt länge (bodde där i 6 år).Någon som har provat Essence från Lyko? Vad tycker ni om det märket?
Vad är det som gå snett tycker du?Är eyeliner magi? Bara för de som har fått brev från Hoggward? det funkar bara inte!
Jag klara inte att lägga den tillräckligt tunt, eller smal linjeVad är det som gå snett tycker du?
Jag älskar eyeliner! Typ allt i mina sminkningar har ändrats en del genom åren. Men eyeliner har jag haft sen mellanstadiet på ett lite liknande vis. Kanske kan jag komma med ngt tips.
Jag klara inte att lägga den tillräckligt tunt, eller smal linje
Vad har du för eyeliner?Jag klara inte att lägga den tillräckligt tunt, eller smal linje
Vad har du för eyeliner?
Var vill du ha eyelinern?
Visa bifogad fil 119637
Och jag vill ha en tunn linje ovanför fransarna hur. Måste pröva fram det